trött

Nej fyfan!! Nu börjar jag bli trött på den här jävla förkyldningen. Får inte ens sova om nätterna, är helt slut. Vet inte hur de här ska gå imorgon om jag inte får sova inatt, måste till skolan imorgon eftersom vi har ölskola. Sen ska vi nog prata lite om praktiken.
Nej fyfan. fortfarande lite snorig, men bättre än igår.. än så länge iaf. Men nu har då halsen något problem igen, den gör ont på något konstigt sätt och det hjälper inte med ngot jag gör. Börjar hosta lite smått också.. Guuu va kul. Tummen upp! Eller inte. Fyfan va drygt..

Fick lov att gå ur sängen halv fem imorse för att det var något fel, men gick och lam ig igen och vaknade vid halv åtta, så det var bara att stiga upp då. Och jag kan ju säga att ögonen står i kors och jag ser dubbelt. Har gått in i en jävla vägg-"kant" eller vad man nu ska kalla det.
Men så är det, när det inte går att sova.

Fredrik ligger då där uppe och sover som en björn... skönt för honom.

Nej, hoppas Maggan har hostmedicin. Hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0