hund

ligger här i soffan, helt i min ensamhet och har hemskt tråkigt.
Har på några timmar snorat ner en hel toalettrulle snart..
Inte konstigt om man blir röd om nosen sen.

Ligger och drömmer mig bort om att få en hund,
en liten doris.. Låg och kollade på massa saker till en hund,
mest letade jag efter en tröja som jag såg på en hund förut. En randig, med ite högre hals. Jätte sööt!

Ja, många tycker att det är fel att klä en hund. Jag tycker själv att det är okej, till en viss gräns. Hade jag en hund så skulle jag inte sätta på den skor iaf, det ser både obekvämt och krångligt ut när dom går då. Däremot tröjor tycker jag är sött. Vissa hundar verkar inte trivas med det, medans andra gör det. Jaha, nej.. En hund vill jag ha!

Skulle varit mysigt nu att ha haft en, som kunde legat här bredvid mig i soffan och snorat.

Snart kommer Fredrik hem också, en timme kvar typ. Kanske ska jag ta och sova en stund innan.. Vore rätt skönt. Sugen på kräftstjärtar är jag också, mmmh va gott det vore. Ska nog handal sen. Så får det bli det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0