förkyld, hungrig och torr i munnen

Jag blir tokig snart. Förbannade förkyldning!!
Har vaknat flera gånger inatt, vaknat av att jag vad helt torr i munnen eftersom jag inte kunde andas med näsan. Vilket jag fortfarande inte kan. Och jag snyter mig, men det händer inget.. Åh så drygt.
Ja, det blir min dag, igen.. Precis som igår. Ligga i soffan, med ett glas portello och toalettpapper tätt intill mig. Har en hel hög med papper som jag snytit mig i. Haha. Äckligt det lät, och det är det också iofs.

Var ut och gick en vända igår, och det var då bara dumt det. Skönt att få frisk luft, men det gjorde bara ont i bihålorna.

Ligger och tittar på Nyhetsmorgon just nu, vaknade för en timme sedan. Hungern börjar komma, som vanligt. Det konstiga när man är sjuk är att man inte är sugen på ett skit, i alla fall inte jag. Jag är bara hungrug men känner inte vad jag är sugen på, eller vad det smakar.

Fredrik jobbar också, så jag är själv.. och det är då så jäkla tråkigt så fyfan. Nej, undra om jag ska ta och göra en billys pizza och sedan gå in i duschen. Finns då inget bättre än ett varmt bad när man är sjuk. Men eftersom jag inte har ett badkar här så får jag nöja mig med en het dusch. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0