Drar en djup suck

Drar en djup suck och känner fortfarande att jag lever. En förkyldning vara väl ändå inte i en och en halv dag? Nejnej. I alla fall inte mina förkyldningar. Idag så kan jag prata, även om halsen jävlades inatt så har jag inte ont idag vilket är en lättnad. Själv tycker jag att det är bland det värsta att ha ont i halsen, det är nog nästan värre än magsjuka.
Nej, idag så rinner snoret och ögonen rinner också. Kanske har jag lite feber, men äh. Rätt gött att ligga framför tvn helt utslagen. Värst är när man måste gå upp ur soffan och göra något, kändes som att jag skulle ramla ihop ett tag.

Men det ska inte få hindra mig senare idag, tror att jag och Fredrik ska åka över till Mamma och Pappa en vända senare, träffa dom en vända. Annars bllir det då lugnt idag. Men tiden går då så segt.. Klockan är bara kvart över ett!?
Gick upp halv nio, eller om det till och med var halv tio. Ja, halv tio var det nog.. Då orkade jag inte ligga kvar och dryga mig med halen mer, och Fredrik orkade inte lyssna så vi gick upp.

Jaha, nej. Ska kolla vidare på Ellen show. ;P Tjoppla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0