100524

Blähähähähä... Va less jag är på skolan nu! Den här skoldagen har verkligen inte varit bra och hela dagen har nog varit lite dryg på något sätt. Men det blev bättre på eftermiddagen, när min kära kom hem till mig. Och även hans föräldrar kom över hit på fika en vända. Är i Vansbro över natten, blir mer så nu för tiden. Kanske beror på allt som hänt och jag käner att jag vill vara hemma mer och träffa min lilla pappa, och mamma med. Så ofta som det går, även om jag inte kan sova där direkt.

Egentligen skulle jag nog vilja skriva av mig om allt som hänt, men känner inte att det är det rätta stället. Jag kan prata av mig istället, till Fredrik. Jag vet att han lyssnar och står vid min sida. ♥
Och till dig som aldrig haft en riktig bästa vän till pojkvän, som står vid din sida vad det än gäller, så ska jag säga att det är nog det vackraste man kan få. En fin gåva, som man inte ska tacka nej till. Så världen! TA FÖR ER. Hitta en man som jag har fått, det är vi nog alla värda.. Inte alla kanke, men många av världens alla människor är då det. Och verkligen du, fröken L.T!

Idag fick vi reda på våra "boenden" i sälen inför nästa år. Jag ska inte klaga, men ändå gör jag det, lite. Jag hade ju så gärna velat bo själv. Får se vad som händer, annars får vi slåss jag och lotta. Haha ;)

Har precis suttit och pluggat samhäll, Fredrik har varit duktig och försökt trycka in sånt konstigt som riksdagens alla saker i huvudet på mig. R-i-k-s-d-a-g...
Nej usch. Om man kanske ska läsa igenom psykologin igen som jag gjort ett antal gånger idag då..
En liten pling om dagens väder, fint men blåsigt!
Och dagens drygaste händelse, fick springa till tåget!

Tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0