100506

Jag har fastnat för en parfym! Paris Hilton Siren EdP. Något jag ska önska mig i födelsedagspresent kanske? Om jag nu får någon present på min 18års dag som är om lite mer än en månad. I min familj har vi bestämt att vi inte ska ha presenter efter 18års ålder. Så får jag då? när jag fyller 18? Stor fråga. Fast.. äh. jag gillar inte presenter. Men den där parfymen skulle jag gärna vilja ha, den skulle ligga fint i necessären.

 

För övrigt.. Den här dagen. Har det inte hänt så jätte mycket, var till skolan och stod i köket och gjorde någon laxrätt till lunchen, samma imorgon men då har vi ettor med oss, och jag vet precis vad som ska göras så då går det både lättare och fortare. Kanske hinner man med tåget som går halv två. Och fredag är det imorgon! Underbart. Och som vanligt blir det en lugn helg och den här helgen ska jag verkligen ta tag i pluggandet och göra klart saker!

Nej, jag ska duscha och sedan sova i bäddsoffan tillsammans med min lilla goding där nere. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0