100505

Sitter är och lyssnar på en låt jag konstigt nog har fastnat för, en låt som min lillebror har spelat på maxvolym, i veckor, där nere i källaren. Jag undrar om det är själva melodin i bakgrunden som gör hela låten.. Om och om spelar jag den, antagligen för att jag har för dålig fantasi för att komma på andra låtnamn.
Henok Achido - High on life (When the drugs don't work)



Annars då? Jo, jag lever. Det är mycket saker som går upp och ner. Som vanligt så tar väl läxor och annat skit upp den mesta tiden man får över efter skolan. som tur är så har jag ju min lilla älskade Fredrik som fins vid min sida nästan dygnet runt!
Mamma har ju flyttat til ett annat hus nu, så man är väl över ibland och kollar hur det går för henne med all "renovering" om man nu kan kalla det så, kanske är för tidigt än. Och kanske ska Jennie flytta hem, själv så tar jag inte det så allvarligt även om det förmodligen är det, men jag kan inte rikigt förstå det. men jag hoppas på att hon flyttar hem och tar sin lilla familj med sig. Men vi får väl se vad som händer, tiden får visa allt. Just dom orden har jag lust att säga till vissa saker nu, att tiden visar allt. Allt sånt här känns just nu bara för mycket och jag känner mig lite kliven nr det gäller vissa saker. Jag tänkte inte gå in på något utan bara ville säga det.

Justja, jag gick ju en intensivkurs nyss, körkortet för tusan! Jag ska allt ha det där körkortet.. Jag ska, jag ska! Två tjejer i min klass fick det igår och man känner verkligen avundsjukan, men ändå kan jag inte riktgit förstå.. Att vi? Småtjejerna i klassen ska ha körkort. Nu? I år? Knäppt, men roligt! :) Men nu är det väl bara att plugga.. PLUGGA PLUGGA. För jag ska fan ha det. Ja.

Nej, jag orkar inte skriva mer. Ska sätta mig och plugga lite tills Fredrik kommer. Puss o kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0