100302

Dagens humör: Rätt glad, tror jag. Inte jätte glad, men solen är framme, det gör saker bättre

Dagens mående:
Med tanke på att jag är ensam så mår jag bra. Ja, Jag mår bra!

Dagens borde:
Plugga klart allt, det kommer aldrig hända

Dagens frisyr:
Uppsatt i en toffs

Dagens smink:
Fuskade med att tvätta av det igår, så det är gårdagens smink

Dagens klädsel:
Leggings & en grå tröja med svarta blommor på

Dagens planer:
Tvätta, diska, plugga och kanske städa lite

Dagens vill ha:
Godis, typ.. djungelvrål

Dagens fundering:
Om jag ska göra Pannacotta eller inte. får äta det själv isf, haha.

Dagens beroende:
Musik

Dagens tråkigaste:
att jag inte kan ringa Fredde om jag känner för det, idag är det han som ringer mig. :P

Dagens längtan:
Västerås, vilket innebär Systrarna, Mooá svågers, Doris, Barnen o själva stället

Dagens superlängtan:
Idah-time saknar jag och även en rolig kväll med massa vänner

Dagens tidning:
Drömde om att jag hade fått en ny tidning, men det blir väl FaluKuriren då.

Dagens låt:
Allt som får mig på bra humör, städmusik på hög volym. Låten just nu är, The Shangri-Las - Leader of the park


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0