100301

Pappas födelsedag idag, får väl se om man har råd att ge någon present.
Sitter hemma hos mamma just nu och fördriver tiden tills pappa kommer hem så vi kan lyfta våra rövar ut till bilen och åka till Borlänge. En snabbis, men ett par byxor kanske ska köpas.. om dom passar vill säga.
Men det är några timmar kvar, så jag får roa mig med bloggandet så länge.

Satt och kollade tillbaka på lite inlägg jag skrivit förut, det känns som att jag skrev mycket i gåtor ibland. Men det jag känner mer just nu är hur mycket jag saknar idah. Förhoppningsvis får vi tid för varandra under veckan och det ska bli skönt med lite tjejsnack igen. Alla borde få ha en vän som henne, min lilla Idah.

Drar en suck och tänker tillbaka på någonting, men vad? Jag ser ingen bild framför mig, jag har inga ord i huvudet. Men ändå drar jag en suck för att något känns konstigt. Förmodligen är det saknaden av Idah som fick mig så dyster.. Ja, jag antar det.
Man tänker sig vänner, jag tänker på mina vänner. Jag vet att jag tappat många och ibland känns det som att jag bara tappar fler. Men innerst inne kanske jag vet att jag har dom nära och kära kvar. Jag har dom människorna i mitt liv som jag litar på, som jag har roligt med, som jag kan slappna av med. Kan jag begära mer? något jag säger till mig själv är att jag ska spendera mer tid med dom, men när? Det känns som att dagarna bara rinner förbi och ingenting händer. Om helgerna blir det inte så, för då är då i alla fall jag så trött att jag bara vill ligga i soffan. Oftast iaf.
Men till dom som tar åt sig och vet vilka dom är som är dom närmaste så ska ni veta att jag saknar att spendera tid med er och att jag ska skärpa mig.. Men allt blir lättare när snön är borta. :P

Nej fy fan, nu blev jag bara ännu mer dyster. Så jag lägger ner nu, lika bra.
Jag slår mig ihop med Lars Winnebäck en stund till. :)
Hej!

Kommentarer
Postat av: Idah

Åh lilla gumman, jag saknar dig så du vet inte vad. Men vi ska snart träffas och prata om allt som hänt och händer. Hälsa lilla pappan Mats grattis också! Puss gumman <3

2010-03-01 @ 15:12:36
URL: http://jagochidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0