100620

Marknad har det varit, och lite fynd har man väl hittat. En liten stess-leksak som ajg fick av min käre svärfar, och så gooodis och thaimat av min kära! Jag kan inte förstå hur vårrullar kan vara så gott?

Var på marnadsdans igår, gick aldrig in. Men stod utanför tillsammans med Linneá och Anna, där jag tyckte att vi hade det väldigt mysigt och trevligt tillsammans. Träffade även lite andra personer som man inte ser så ofta, bäbbän t.ex. Så det är alltid kul! Och det bästa av allt är väl att jag var, vad jag kallar det, nykter igår. Två cider var det jag fick i mig på hela kvällen.
Men kallt var det, blåste riktigt kalla vindar, och så regnade det liten vända tidigare på kvällen, så själv tycker jag inte att det var så konstigt att jag gick med en höst-jacka och en filt över mig. Jag är nog en av dom få som är välbehållen idag. ;) På något sätt så blev jag väldigt imponerad över att det fanns dom som faktist gick med bara ben, som man säger. Med andra ord, med ingenting på benen. Jag förstår inte hur dom klarade hela kvällen, i den kylan. Kanske var det jag som var mesig, men jag vet att det var i alla fall någon mer än jag som tyckte att det var kallt. Till och med Fredrik, trots att han var väldigt rund om fötterna.

Och eftersom han var det, så ligger han idag rätt seg i både kropp och själ här hemma. Så det är hans dag idag. Funderar på om jag ska ta cykeln och åka och köpa lite mer läsk inför ikväll. Kanske tar en lugn filmkväll ikväll. Heeela dagen kommer fortsätta vara lugn. Har smällt i oss en varsinn pizza, så självklart.. Så kommer dagen vara lugn. Fet och lugn.

HÖJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0