100606

Igår? Ja, vad ska man säga? Jag har inte kommit fram till om det va roligt igår. Jag skulle nog vilja säga "Ja, det var jätte kul" Men jag tror inte att det var det.. Däremot slapp jag att kvällen blev förstörd. Bra! :) Däremot så blir man förvånad hur människor förändras? Eller är det jag som gjort det? Va? Det kan jag då fråga mig själv.. Är det jag, eller är det dom? Nej, äh.. Jag vet inte hur dom förändras heller, men det känns så ibland. Vissa verkar knappt vilja hälsa längre? Nej vafan, skit samma. Jag orkar inte bry mig egentligen :P

Ja, nej.. igår kväll ja. Jag och fredrik gick upp till Idah och Tobbe, satt där och det började rulla in lite folk så det var en trevlig stund. Däremot ville ingen följa med till ICA och se på bilarna eller ja.. jo, bilarna. Så det struntade även jag i, trots att jag ville. Efter ett tag tog vi våra feta rövar och gick ner på byn iaf där jag träffade bl.a Linda. Den token!
Men jag ska väl ändå inte klaga på kvällen, jag hade mina älskade goa vänner med mig och kunde nog inte önskat mig mer. Fredrik var med också, och ett tag hurrade jag inte över det. Haha, om man får säga så. Första gången som jag sett honom grisfull i vårat förhållande. Och idag ligger han här på kökssoffan och andas tungt.

Tack o lov för att jag inte är bakfull. Men min bakfylla och även fylla kom nog i natt när vi gick och la oss. Ilade i hela kroppen och fingrarna var lite smott borta. Hm, kan det varit pga alkohol? Nähä.. Och illamående, såklart. Men vad ska man säga? Jag somnade til slut iaf och var uppe några gånger inatt för att dricka vatten.
Än en gång har jag känt den där "aldrig mer-känslan"..

Idag! WIHOOO.... Nej, men idag så ska vi nog börja dagen med en pizza. Varför inte? Senare idag åker vi till Gensen, myser med svärföräldrar. Men... det måste även pluggas idag. Fan.
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0