snabb och tråkig

Sitter här, uttråkad och tänkte bara skriva något kort. Sov i stugan inatt, med maggan. Ska göra det inatt med, men är hemma just nu. Fredrik är och spelar tennis med Tobbe och jag kollar på tv. Råkade som vanligt fastna här då, och sitta och kolla runt på så mycket kläder att jag blir snurrig i huvudet och känner mig sur för att jag inet har pengar till att handla.
Blåser ute gör det också, riktiga jäkla vindar! Det var en av anledningarna till att jag inte följde med och kollade när dom spelar.

Kanske ska ta en dusch och förbereda inför en natt i skogen igen, elelr bara lägga mig ner och verka död framför tvn.

Ska hämta Doris imorgon, lilla vovvisen! Ska ha henne i typ två veckor antar jag.
Och på lördag blir det nog, förhoppningsvis, malung.

Tjaooooo... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0