100129

Hoppla, hoppla. Tog en sovmorgon till ungefär tolv idag. gött! Men snart börjar jobbet igen, från tre till elva ikväll. Inget jag ser fram emot.. Men.. Något jag ser fram emot är att få åka "hem" ikväll! För ikväll kommer min älskade käraste pojkvän upp! UNDERBART.

Förhoppningsvis så är jag ledig på måndag, så då kommer han och jag åka hem till vansbro imorgon när jag slutar, vid elva. Så det blir nattkörning.. Vilket inte gillas sådär jätte mycket direkt. Men, men. Hem och få träffa dom närmaste igen. :) Kanske träffa Idah också, om vi båda kan. En snabbis skulle väl iaf ara något. :)

Nehej, om man skulle ta och byta om då och fixa en liten sminkning innan man ska trippa utanför dörren till bussen. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0