100124

Sitter just nu i sälen, kom hit för några timmar sedan. Ska snart krypa ner under täcket och prata lite med min kära man som är där hemma. Det var en rätt lång resa, men jag trodde att den skulle bli längre. Har insett nu att Lima är mycket, mycket större än vad jag trott tidigare. Att det ens fanns vårdcentral i Lima var helt oväntat faktist. Men jag vet inte, det kanske inte är så stort som det kändes?

Har haft det lite mysigt här "hemma" med godis och tvtittande.. Men nu har då dom andra två gått till ett varsitt bo där uppe, så jag får väl gå in till mitt bo och krypa ner under täcket.. en morot först!

Det enda jag egentligen skulle göra var att lägga upp en bild på min finaste. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0