100121

Sitter och lyssnar på Dolly Parton, nyss var det en favorit som spelades. I will always love you. Håller även på att packa ihop saker inför "flytten" till Sälen. Det är ju bara fyra veckor.. Faktist kan man säga "bara", för i 3an handlar det om att bo där så gott som hela året.
Det ska bli lite intressant faktist, få se hur bra vi verkligen kommer gå ihop i det där huset. Men det blir nog bra. Vi har ju nästan varsitt rum allihop.

Imorgon ska klassen upp till sälen för att kolla runt var vi ska vara osv. Sedan ska jag hem och slänga i en färg i håret, utvääxten gör att jag ser flintskallig ut när jag sätter upp håret. Hm, ja det ser konstigt ut. Så det måste ändras. Annars blir det som vanligt en lugn fredagskväll imorgon, let's dance och kanske något gott att äta.

Nej, jag måste packa nu. Sen vidare till mamma där jag och min man ska sova inatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0