Skolan har börjat..

Skolan har börjat och vad ska man säga egentligen. Tanken av att det bara är ett år kvar är lite skrämmande. Kommer antagligen ha min 12 veckors långa praktik på Högis, förhoppningsvis så ska jag rikta in mig mer på Konferens om mina tankar håller i sig. Men det har ändrats mycket på dessa två år om vad jag ska göra med mig själv, så vi får se. Hoppas att den här tanken håller i sig bara, och att jag trivs med att göra det jag tänkt. Det skulle göra vardagarna, som kommer efter jul, mycket lättare.

Det är inte så att jag jublar över skolan, det har jag aldrig gjort. Och nu är vi i Sälen! Vilket inte gör saken alls lättare, att bo där, vilket jag gjort en vecka nu bara, känns hemskt. Och verkligen då fredrik inte är där och myser med mig om kvällarna. Men vi får ta det för vad det är och klara av det ändå. *suck*

Ligger just nu hemma i D-j, eftersom det är helg. Har Fredrik bredvid mig, men han kollar på film så jag spelar Spindelharpan, ett nytt spel jag blivigt lite road av när jag varit där uppe i seeelen... Kanske blir man smart av det? Haha. Som jag sa till Linda, så fort jag tar på mig glasögonen så blir jag genast mycket smartare. Det repliken kom antagligen för att hon sa något om dom, såg väl ut som en lärare eller något. Haha.

Lyssnar för tillfället på Melissa Horn, blir och tänka på Linnéa. Och om du läser det här Linnéa så börja inte lyssna på Melissa. Och är det så att du redan gör det så stäng av. Det jag vill säga till dig är att jag hoppas att du vet vart jag finns, att jag finns där för dig och ställer upp. När som helst.

Från en sak till en annan.. måste säga att jag har hittat en ny "favorit låt", Laleh - Big city love.
Har du inte hört den borde du lyssna.

Imorgon ska vi med Mamma och Pappa på en liten biltur, Borlänge vad jag förstår. Blir väl bra, hoppas jag. Få lite tid med dom två skulle inte skada.

Nej, nu har jag ont i kroppen. Blir en sista runda Spindelharpa, sen ska jag killa min kille på ryggen och somna.

Det bästa jag vet. jag tycker om dig, sådär mycket du vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0