Säg ingenting till mig

Sitter nere i datasalen, i skolan, tillsammans med Lotta. Inte för att vi har skola och behöver plugga, utan vi sitter här endå. Varsinn dator och lyssnar på lite musik i varsinna hörlurar. Melissa i mina öron.. "säg ingetning till mig, jag ser allting ändå. säg ingenting till mig, det hörs på stegen när du går"... Nanana...

Hade skolfoto idag, och HR3 var inte direkt seriösa. för några dagar sedan så kom klassen fram till att vi skulle klä ut oss, och temat blev 80-tal. Och resultatet fick vi idag, lägger in något kort senare. Efter ett ganska stort sökande efter passande kläder så kom jag fram till att ha på mig. Men som sagt.. Kort kommer nog senare.
Något jag däremot blev lite fundersam och irriterad påm var att vi inte fick se korten som togs. Klassfotot, okej, jag förstår att vi inte fick se det. Men det enskilda kortet, där man sitter helt själv och oftast ser ut som ett fån på korten. Det fick vi inte heller se. Något antagligen ingen av oss tyckte var snällt gjort. Aja, får väl se ut som det gör då, ungefär som en skräckslagen uggla vad jag förstår. Hmh.

Sitter och tänker på idah just nu och har gjort flera gånger idag. Den lilla tösen ska operera sig idag.. uuuuh.. Tänker på dig stumpan!! och jag hoppas allt går bra. kommer och hälsar på dig snart, kanske i helgen om det passar sig. Saknar min lilla idah pidah..


Imorgon så åker jag hem över natten vilket ska bli väldigt skönt och jag ser fram emot det. Åker imoron efter skolan, så det blir la bra då. hem till min älskade fästman!

Nehej, om man ska ta och dra ur lottas tumme som hon har i röven och gå och handla kanske. Är lite popcorn sugen.. Fångarna på foret ikväll, vilket vi inte får missa. Våran sysselsättning här uppe, enda vi ser fram emot är det programmet, och Time Out.

Jaja, ursäkta alla stavfel som antagligen finns, men skit samma. ni fattar.. hej å hå. :)


Kommentarer
Postat av: Idah

Tack för att du tänker på mig darling, jag saknar dig! <3

2010-09-02 @ 20:52:52
URL: http://jagochidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0