ensamt

Här sitter jag i min ensamhet, typ. Har Doris iaf.
Fredrik jobbar ikväll så jag är själv hemma,
sitter just nu och har fruktansvärt tråkigt här framför datorn och Doris ligger nere vid mina fötter och sover. Och det borde hon gör, för hon har sprungit lös ute idag vid Gensen. hon verkade vara väldigt nöjd eftersom hon nästan vägrade gå in i bilen när vi skulle åka. Stump..

Ja, nog känner man att det skulle vara ensamt om hon inte var här. Så jag vet inte hur det ska gå sen när Jennie tar tillbaka henne. Två veckors hundvakt, inte konstigt att man är kär i hunden efter det. Och verkligen när det är Doris, en av dom sötaste hundrarna man kan hitta tror jag. Gullrumpa.
Nej, inte vill jag lämna tillbaka henne inte. Usch va tråkgit. :(

Har suttit och pluggat på körkortet lite genom att klicka runt lite i ett program jag fick av Linda. Så här har jag suttit nu, i några timmar. Kanske är dags för TVn nu? Kan det vara något bra ikväll tro. Det hopaps jag, annars blir ensamheten utan fredrik oändlig. ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0