100406

Hej hå. Känner faktist för att klaga lite, på allt smått. Vet inte varför, men.. Vad ska jag klaga på då? Kläder? Säga hur fula kläder det finns? eller pengar? Varför världen är gjord av pengar? Nej.. Vinter!
Jag hatar vintern och jag är så glad över att snön börjar smälta bort nu. Det är lite kvar, men det kan jag leva med. Så länge som man kan gå på den fina asfalten och höra fåglarna kvittra, vilket jag höt att dom gör nu på andra sidan fönstret.

Jag saknar sommaren och jag tittade på en klänning igår, som jag använde förra sommaren och jag bara längtar efter att få använda den och även dom andra klänningarna jag köpte nyligen.
Hm, vad ska jag skriva mer då. En lugn dag idag, däremot började den inte toppen genom att en gullig liten tant kom hit och började tjata på  mig.. Hmh. Och inte nog med det så fanns det inget varmvatten när jag skulle duscha? Konstigt, men så var det. Och kallt var det!

Sitter och väntar på att mamma ska komma hem från Västerås där hon varit över dagen, så ska jag hjälpa henne att lasta in några saker hon köpt. Men här har jag då suttit hela dagen, var ner på apoteket en vända och där träffade jag på Johan, självaste Garbomannen. Kom överrens om att vi skulle höras av senare i veckan, få se om vi kanske gåt ut och käkar något gott eller hittar på något annat. :)
Snart kommer Fredrik och hämtar mig också så ska vi sova i Järna inatt och imorgon ska vi vara hundvakt tills på Torsdag!

Nej, nu känns det då som att jag skriver som en barnrumpa så jag ska tysta ner mig själv nu. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0