090926

Har haft en lugn dag idag. Vaknade upp hos fredrik
men åkte sorgligt nog därifrån runt två.
Hem till mamma och vi har haft en matlagningsstund tillsammans
medans pappa var på bio och oskar ute och sprang på byn.
Åt en gemensam middag här hela familjen och hade lite myspys
och nu är jag så trött att jag håller på att somna.
Kollade nyss om det fanns någon film på tv ikväll
men det såg fruktansvärt dåligt ut med det.
Får väl ligga och titta in i väggen.
Amerixan history X var det klockan tio, men jag vet inte om jag känner
för att se den ikväll. Men kanske får det blir så.
Med lite chips kanske.. hm...
Fredrik jobbar inatt och det känns tråkigt, hade varit bättre
med en myskväll med hans närhet ikväll.

För övrigt skiter jag i allt och alla och deras åsikter.
Jag ska sluta bry mig för mycket om skit som händer hit och dit.
Det kan inte vara bra för kroppen tillslut, haha. :o
Man ska vara glad för det man har,
imorgon kanske det är borta

Så brukar jag tänka och den tanken kan göra mig desperat.
Det går inte att tänka så, det driver mig även till vansinne.
Om alla skulle tänka att "imorgon kanske den personen är död"
hur skulle världen då se ut? Skulle alla vara glada?
Tåls att fundera lite mer på.

Man ska leva i nuet, man måste leva sitt egna liv och
man måste dö sin egna död. Man ska göra sina egna val, bra som dåliga,
man ska möta sina motgångar. Kanske finns det en mening med allt, kanske inte.
Fan så negativ jag låter, men jag är glad!
och jag avslutar med att säga det.

..och lägger till, det är fantastiskt vilka fantastiska människor man möter i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0