090920

Tjena. Hej. Hallå. Jag känner mig lycklig, tänkte bara säga det till dom som känner att dom vill veta. Jag känner mig lugn och glad. Och det känns jävligt bra faktist. :)
Sitter just nu och kollar på Ensam mamma söker och tycker att det är ett ganska meningslöst program faktist. Okej, det är ett sätt att hitta sin kärlek, men måste det vara i tv. Om de så gärna vill träffa sin "stora kärlek" så varför inte använda match.com om dom inte kan hitta den i vardagslivet? Det enda programet måste gå ut på är väl att synas, människor på 30+, är det deras grej? Att hitta sin kärlek i ett tvprogram? Haha, själv är jag 17 och vill verkligen inte hitta min kärlek i tv. Undra om dom verkligen kan vara sig själva?

Nog om det där programet. Dagen har inte varit så fylld, eller lite kanske. Var till Noret och åt mat idag, tur tycker jag att hundrarna kände igen mig efter att jag färgat håret. Haha, blev lite orolig innan. Fick kyckling och ris och jag har kommit fram till att jag nästan avgudar kycklingfilé. Mmh så gott det är. Åkte hem till Fredrik efter det, han stack på samling inför matchen ochjag klickade lite på datorn medans jag väntade på Rune som skulle hämta mig. Vidare till matchen, 2-1 till Hulån. Efter det övningskörde jag hem till Vansbro med pappa och har försökt göra lite psykologi men har fastnat här nu, istället för vid tv'n. Toppen!
Tackar för mig, idag. Tjena. Hej. Hallå.

If today was your last day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0