090919

jaha, det här inlägget börjar med att säga grattis till mamma,
älskade underbara mamma. jag älskar dig!

lördag idag. var hemma från skolan igår och försökte pugga
antar att det inte gick så bra eftersom jag knappt fått något gjort.
men färgade håret och lagade mat till min familj.
åt lite tacos och hade det mysigt igår, syrran kom som sagt hem.
hon klippte mig också, skönt att få bort det jäkla slitna håret!
kollade på idol och tog det lugnt framför tvapparaten.
idag däremot har det inte alls hänt mycket, en lugn dag.
och det känns bra. :)

sitter och lyssnar på ett fyllo just nu, haha.
"jag har så oooooont, jag har så ooont..
lyssna på mig då! det gör faktist ooont!"


Kommentarer
Postat av: lindaaa

nej :O va olik dig du vart, och FIN :D

2009-09-19 @ 21:04:20
URL: http://tintis.blogg.se/
Postat av: Idispidis

Vilken vacker tös! :)

Du är lika fin hur du än gör! :)

<3

2009-09-20 @ 13:31:40
URL: http://jagochidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0