090917

höst, höst, höst. det är sjukt fint med höst faktist, så länge som solen är framme och värmer lite så. och himlen blå, precis som det varit nu i några dagar. det är mysigt. :)

skoldagen var rätt okej om jag tänker efter, den började däremot sämre. vi har haft kök idag, och vi har roat oss med döda, färska fiskar! jag och två av mina fiskompisar tog tag i makrillen, mmmh så äcklig. men när jag tänker efter så var det rätt "kul" om man nu kan kalla det så. tog tag i en hal och gullig markrill som stirrade på mig, skar huvudet av den och delade den på mitten, älskade verkligen att se blodet som rann ut. kändes skönt att få snitta i något. skoja. äckligt är rätta ordet! men trots det rätt "kul". sen skulle vi äta alla fiskar vi roat oss med också, vilket jag inte tyckte blev en så frestande måltid. där har man stått och sett dom i ögonen tidigare på dagen, sen ska man sitta och äta dom. nejtack. :P

n
og om fisk, jag har luktat fisk idag! mumsigt. sitter just nu och lyssnar på nickelback och väntar på att Grey's ska börja. 10 minuter kvar! ska försöka få lite plugg gjort lite senare, psykologi kanske? i svenskan har jag kört fast och kommer ingenstans. yey. ska försöka vara vaken tills mamma kommer hem ikväll, har knappt sett henne den här veckan. och imorgon ska jag vara hemma från skolan för jag känner att jag inte orkar gå skoljoggen, lat. jag vet. imorgon kommer även min syster hanna hem, kul att få se henne igen. det händer ju inte allt för ofta. nu är det tre minuter kvar till Grey's, så vi säger hej, hej, hemskt mycket hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0