090916'

igen, igen. jag har fruktansvärt tråkigt.
sitter här och bara drar ut på pluggandet.
jag behöver plugga, men orkar inte ta tag i det.
vet inte riktigt vad jag ska göra heller. svenska?

var och "håvade" i en tjärn på naturkunskapen idag,
rätt okej ändå. trodde det skulle bli värre..
jag tycker att vi roade oss bra där på myren!

kanske ska man sätta sig och titta på idol vid åtta?
ännu en ursäkt till att inte plugga.
det är egentligen inte ens roande med idol.
bara ibland då iofs, men det finns viktigare saker än idol.

hösen är här! det är kallt på morgonen, kallt men friskt
solen har varit framme i flera dagar. mysigt.
skoljoggen på fredag vilket inte känns helt okej med tanke
på min gulliga hosta jag har, funderar på att skippa den "joggen".
att gå 1,2 mil känns inte speciellt frestande. men kanske måste jag.. hm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0