090913

Imorgon fyller min llillebror år, men jag tror inte jag ska ge honom någonting. Vi är rätt dåliga på sånt i min familj. Och jag hatar att ge presenter. Jag hatar andras födelsedagar och verkligen mina egna, och julafton. Sånt är överskattat. Ge massa presenter? Varför? För att man är född den dagen? Och för att jesus föddes 24 december? Eller föddes han då? Jag vet inte ens varför vi firar jul. Det enda som är bra med jul är att familjen samlas, oftast så.
Bästa julaftonen jag haft är nog år 2005 när jag dagen innan julafton satt på flygplatsen i thailand och väntade på vårat försenade flyg hem till sverige. Vi kom hem på julaftons morgon och jag hade en lugn dag, sov nog mestadels av dagen eller packade upp kläder. På kvällen åkte jag och min kära familj till farmor och åt lite julmat med pappas syster och hennes familj. Det var en mysig julafton!
Julafton är nog bara för barn. :)

Jag ska försöka vara lite med positiv i den här jävla bloggen, vet inte varför jag skriver "blogg" egentligen, förmodligen bara för att sitta och skriva om ingenting. :P Jag fick klagomål igår över att jag var så negativ och hade sånt dåligt liv. Så okej! Mitt liv är bra, jag är nöjd över dom som är nöjda över mig. Om man nu kan säga så? Det lät rätt bra iaf!

Funderar på att bli brunett också, jag skulle faktist vilja åka ner på konsum och köpa en mörk färg och ha i håret, bara för att göra något just nu. Funderar på att gå och sola lite senare. Ska se en film ikväll, Notting Hill.


hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0