090911

Hoppla, hoppla. Dagen idag kommer inte ge ett skit. Ska följa med pappa på u-match och titta lite klockan fem. Vansbro-Malung, så man måste väl se hur det går för pojkarna. Ikväll får jag förhoppningsvis träffa Idah en sväng, om hon som sagt kommer till Tobbe. Hostar lite mer idag, men det gör ingenting. Jag lever och försöker ha humöret uppe, trots att min mamma klagar lite på mig om att jag ska ta bort massa kläder som ligger överallt i hela huset.  Hm.. Om jag inte träffar Idah allt för sent så ska jag ta en filmkväll med popcorn. :)
Nu ska jag ta och laga mig lite mat! Tjao.


Någon som
någon som förstår dig: Mamma?
någon som du saknar: Idah
något som du längtar efter: Hanna
någon som du hatar: Eddie Meduza

Vem
vem kramade dig senast: Jennie
vem pussade dig senast: Doris
vem ringde dig senast: Fredrik
vem ringde du senast: Fredrik
vem var hemma hos dig senast: Utanför familjen så var det Fredrik
vem var du hemma hos senast: Fredrik

Har du
har du några kärleksproblem: Vet inte
har du ätit något idag: Frukost
har du pratat med någon idag: Ja
har du gråtit idag: Nej
har du skrattat idag: Nej

Jag
är rädd för ensamheten: Ja
svär ofta: Hoppas inte det
sjunger i duschen: Nej men har hänt
är en morgonperson: Ibland
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Varför?
är kär i kärleken: Ja
skrattar åt mina egna skämt: Ja
vill ha barn: Ja
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Kanske


Har du
glasögon/linser: Nej
piercingar: Naveln
syskon: Ja
pojk/flickvän: Nej
jobb: Nej
för många vänner: Nej
rymt hemifrån: Njae det kan man väl inte säga riktigt
färgat håret: Ja
bra självförtroende: Nej
sagt "jag älskar dig" till någon: Ja
varit kär: Ja
dumpat någon: Ja
gjort något olagligt: Ja
somnat i skolan: Ja
brutit ett ben: Nej
tappat bort dig i din hemstad: I stora Dala-Järna
sett en fallande stjärna och önskat dig något: Sett men inte önskat
gjort något som du lovat dig själv att inte göra: Ja
smugit ut utan lov: Ja
ljugit om var jag är för mina föräldrar: Ja
en hemlighet som ingen vet: Vet inte
varit på en blind date: Nej
sovit en hel dag: Ja
somnat gråtande: Ja

Brukar du
titta dej själv i spegeln: Ja
ha ångest: Ibland
drömma mardrömmar: Ibland
klä dig i svart: Ja
hata folk: Nej
lita på folk: Njae

Sista personen som
sov i din säng: Jennie
fick dig att gråta: Jag själv
du delade en dricka med: Fredrik
tjatade på dig: Fredrik
du fick sms från: Andreas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0