090909

missade att lägga märke till tiden imose, 09.09. synd!
för det kommer väl aldrig igen vad jag förstår.
dagen idag har inte varit bra, min hals har börjat krångla
och jag har super ont just nu och vill bara hosta till så det släpper
men icke, för det går inte. och det gör för ont. yey!

vandring i malung imorgon,
en mil-övernattning vid lägret-vakna och gå en mil tillbaka.
FYFAN SÅ VÄRDELÖST. och med ont i halen också,
mens kommer jag väl säkert också ha, om inte annat få. toppen!

är så irriterad över vissa saker så jag håller på att spricka
jag anser själv att jag gör rätt och jag struntar helt i vad andra säger just nu
jag fick en fråga förut, vad jag skulle göra om jag var i samma situation?
sanningen är att jag aldrig skulle hamna i den, synd.
blir så irriterad över det så jag kan skratta åt det.

saknar idah och jag kan säga det cokså att jag ska ha en lugn helg
och inte göra någonting! peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0