090901

Hooophooop, sitter i skolan och har håltimme.
Det verkar bli många håltimmar nu, vissa i klassen
har spanska. vilket innebär att vi andra inte har någon lektion
när dom har spanska. Rätt bra faktist, tid över till andra arbeten.
Idag känns det som en bra dag. Lite trött men har ändå humöret uppe.
Fick pengar av mamma igår, så idag ska jag försöka skaffa allt
jag behöver för tillfället.
Sitter just nu och kollar på dildosar' med mina klasskompisar
tur att det är inte är olagligt att vara omogen av sig ibland.
Men jag ska ju faktist skaffa en.. Till min kompis. ha-ha.

Idag kommer jag vara i Malung ovanligt länge. Jag hinner
med bussen tjugo över tre, men icke!
Tar bussen halv fem istället för jag och några till måste fixa
våra individuella val vid SYV. Hemma halv sex ikväll, kul! :(

För övrigt är jag virrig och får ibland en konstig känsla i magen.
Ibland drar magen ihop sig, jag blir nervös och vet inte om jag ska
skratta eller gråta. Helst skratta, det är väl mer värt det.

OCH! Kroatien i 3:an, YEYYYYYYYY!!!
jag längtar, men inte till bussresan som kommer vara i ca 36 timmar.

puuuuus

Kommentarer
Postat av: Anonym

vackra människa!

2009-09-01 @ 16:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0