091027

Hej. jag mår bra, jag har inte ont i magen just nu, däremot så åkte fredrik nyss vilket var tråkigt, jag är lite rastlöst därför skriver jag här, jag har nyss ätit glass, och jag vill rabbla upp lite saker som fredrik klagade på att jag aldrig skrev här.. så ja, jag har underbara vänner.. helt fantastiska vänner, jag har en fantastisk familj, jag har en underbar pojkvän som får mig att känna mig omtyckt, jag får mat varje dag, jag har en säng att sova i, jag dricker julmust när den säljs i butikerna men tycker inte att påskmusten är lika frestande när den kommer (höhö), jag har värme i huset, jag brukar köpa möbler på IKEA, jag har typ flyttat till Järna, jag har en mobil som har ett märke där det står Sony ericsson på, jag går en utbildning som heter Hotell- och restaurang men jag vet inte varför jag går där för jag ser inte fram emot praktiken vi ska ha vilket innebär att jag vill nog inte bli något inom det yrket för jag vill nog jobba på IKEA (haha) och till sist så kan jag säga att jag brukar låna mammas bärbara dator för att sitta här.

Jag kan vara lite mer seriös också, nog för att jag var det där. Men det kan bli jobbigt att läsa, skit samma, dagen iadg har varit hemsk i skolan. Pest och pina, jag hatar skolan faktist. Jag har ingen ork kvar snart. Och Fredrik åkte idag, inte bra. Men innan han brummade iväg i sin bil så har jag fått mig några goda skratt med honom idag, länge sedan jag skrattade så jag kiknade.
Har nyss ätit glass med nougatsås, jääääklar så gott. men nu är det julmust och kexchoklad som gäller, äter bara onyttigt jämt. har inte ätit något sen jag kom hem idag heller, inte bra. fan. äh. väntar påa tt mamma sak komma hem ist, saknar henne så jag hoppas hon är bra humör. sen ska jag sova, så jag säger godnatt nu. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0