091023

västerås just nu, över helgen. skönt att få åka bort från kommunen ett tag även om jag inte ville åka ifrån min kära. alltid lika jobbigt, men vi ses på måndag igen.
sitter och myser framför idol just nu, kanske hyr en film med sistersister senare. var på IKEA i någon timme idag, åker nog dit en vända imorgon också, sen ska vi försöka träffa syrran också. och underkläder ska jag skaffa, jappjapp!

nu börjar idol igen, säger det sista jag gör i det här inlägget.
töntigt, jag vet.. men jag vet inte varför jag måste skriva ut mina "känslor".
jag blir så förbannat less på dig och dina falska ord du ger till andra,
du har aldrig brytt dig om vissa määnniskor förut?
men helt plötsligt så måste du påpeka deras problem,
och tycka så synd om dom och låtsas som att du bryr dig.
nejdu, din jävla fjant. lägg ner och sköt ditt egna.
jag är trött på dig nu!

jag saknar dig fredrik, underbara du.

Kommentarer
Postat av: F

(L)

2009-10-24 @ 04:05:49
Postat av: Pidis

Har du alldeles rätt i (Y)

Hoppas vi ses snart <3

2009-10-24 @ 15:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0