091015

Har en dålig dag idag. Är irriterad och har nästan varit det hela dagen idag tror jag. Jag sover dåligt och hatar att sova utan herr.k! har nyss haft utbrott på utbrott när det gäller kablar, kopplande av kablar. Men har kommit fram till en lösning... Hoppas jag. Jag vill bara att den här dagen ska gå fort, även morgondagen så jag kan få lite lugn och ro i kroppen imorgon kväll. Imorgon kväll ja.. När Fredrik äntligen är hemma igen.
Måste plugga samhällskunskap idag, det går inte annars. Annars har jag inget annat måste idag. Men ska börja med att lägga mig och lyssna på den röst som alltid gör mig lugn.. jag slår på honom.. Lars Winnerbäck. Konstigt men så är det. Lasse, lasse, lasse, lassssee.. Så ja, jag lägger mig på köks-soffan och lyssnar på honom. Hej!


http://www.bloglovin.com/blog/738307/smarie?claim=367vwpuhuua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0