091014

Börjar inlägget med att säga grattis till min älskade underbara bästa vän Idah Johansson! Jag hoppas du haft en bra dag. Dock vet jag inte om du får någon "d" i present. Hittar förmodligen på något annat. ;) Blir du besviken då?

Ska försöka att inte göra inlägget så långt. Ganska trög dag idag, men ändå så har den gått rätt fort. Målat, tapetserat och är snart klar. Bara en vägg kvar som ska målas två gånger, sen ska saker in! Dagen ja.. Det känns som att den varit tråkig men jag vet inte om den har det egentligen. Däremot vaknade jag och hade sjukt ont i ryggen imorse, måste bero på sängen.. Synd, för jag har verkligen gillat den en gång i tiden men nu börjar den "kärleken" avta. Opop.. Får ta en annan säng inatt helt enkelt.
Ikväll blir det lugnt, ska se till att plugga lite samhällskunskap, måste väl göra det där onödiga provet i veckan antar jag. Men nu ska jag ta och ringa farmor sen käka lite. Hej!

Kommentarer
Postat av: Pidis

Tack i efterskott bby har inte hunnit läst din blogg förens nu! <33

2009-10-20 @ 00:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0