091013

Har haft min mysiga natt nu, snart kommer nästa natt. Dock inte lika mysig nej. Hade en lugn kväll igår, vi åkte och åt tacos med Fredriks mamma och efter det hem till hemmet igen och såg en film och därefter somnade väldigt omgående. Idag har vi bara fixat i rummet, mycket fixande. Imorgon blir det andra målningen på väggen, kanske sätta upp tapeterna på fondväggen. Jag är förväntansfull, vill bara in med saker där! Haha. Och det syns på mina händer att jag gjort något med dom, rivsår överallt känns det som, och dessutom en blodblåsa på "fuck-you-fingret". Lite plågsamt men skönt att trycka på tangenterna med det. som tur är så är den inte så stor, men nog stor för att kännas. Ja gud, tänk.. Det är så synd om mig. Nejnej. Saknar min lilla fis, men vi ses på fredagkväll igen. :) Hoppas rummet är klart då!
Nu ska jag försöka hitta något att äta i det här huset, tackar för mig och påminner min pv (om han läser det här) att han är världens bästa!

och.. folk borde ta till sig det här "ordspråket"
Döm inte allt du ser,
tro inte allt du hör,
säg inte allt du vet


Kommentarer
Postat av: Mannen din

Puss på deg gumms

2009-10-14 @ 18:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0