091130

Sista dagen på november.. Snart är det jul, snart kommer snön igen och det är två saker jag inte gillar. Sen blir det nyår, vilket jag hoppas blir bra. Vart jag nu ska vara? Och mellan jul och nyår ska jag tapetsera.
Det går fort nu, jag blir nästan rädd för tiden. Och jag har ångest över att jag säkert varit mer hemma än i skolan den här månaden. Nu får det vara slut på det, jag måste bättra mig. Magen har krånglat, sen har jag varit dödssjuk i veckan och någon dag nu så ska jag ta sprutan mot svinen. Hur ska det gå då? Ska jag bli sjuk igen? Hm.

Ser fram emot den här dagen lite ändå, jag hoppas den blir bra och att det sätts väldigt lite press på mig, haha. Ska snart gå till bussen, om en kvart.. yey, jag hatar buss.

Veckan har varit rätt okej ändå, legat hemma och varit dödssjuk som sagt. Var på bio i lördags, tillsammans med Fredrik, Emelie och Rickhard. 2012, det var inte min film direkt. Det där overkliga har jag svårt att förstå och att det blev ett sånt fint slut med familjen samlad och solsken.. Nej, nej, nej. Ser fram emot bion på torsdag istället! ;)

Oh nej, nu måste jag gå in och väcka min lilla pärla och säga hejdå innan jag promenerar till bussen. :)


"Även en fiende kan visa respekt"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0