091125

Ont i kroppen. Förkyld!
Den här förkylningen kom bara med en smäll,
började med att jag hade ont i halsen för någon dag sen och idag är jag snooorig och mysig.
Hemmadag framför tvn, oth hela dagen antar jag..
Är hungrig också, men får väl inte mat på några timmar.
Fredrik har inte vaknat än, och det är hans uppgift att ta hand om mig idag. ;P

Annars så hade vi prov igår, i samhäll. Hoppas att jag fick godkänt iaf.
nästa vecka är det prov och det känns som att det är mycket nu.
jag hatar skolan och jag har lite svårt för att sova vissa nätter.

Igår kom Mamma-maggan hit och hjälpte mig att skruva ihop glasskåpet, äntligen hände det nåfgot med det också. Har legat där i flera långa veckor nu!

Nej, nu rinner snoret. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0