091122

Jag har inte mycket att säga, som vanligt.
Tänkte bara skriva ner att jag haft en mysig helg.
I fredags hade vi en viltafton i skolan. Det var kul, även om jag blev fruktansvärt trött tillslut och hade ont i kroppen. Men jag var nog inte ensam om den saken. fredrik och hans föräldrar var där, med min mamma. Som Linnéa sa så kanske det var rätt gulligt. Hm. Ja.. Iofs. Det var rätt gulligt. Fredriks föräldrar är fantastiska, helt underbara svärföräldrar!

Igår tog jago ch min kära man en promenad i skogen med två av hundrarna, blåste kallt men det var mysigt. Kvällen tillbringade vi hos mamma och pappa. Satt och spelade kort och hade det mysigt med min lillebror och hans kompis. fick nog till rätt många skratt faktist, så det var trevligt :)

Idag.. skulle jag ha pluggat. Det skulle jag ha gjort hela helgen, men så blev det inte nej. Salhällsprov på tisdag, så det måste bli pluggning imorgon. Usch för skola.
Har bara tagit det lugnt idag, fått ont i halsen och känner mig helt slut i kroppen. Däremot tror jag och hoppas jag på att magen är på bättrningsvägen pga dom piller jag stoppar i mig. Hade en trevlig middag hos mina svärföräldrar och en mysig stund framför tv'n där, även hundmys!

Nu ska jag krypa ner under täcket, det är sent. Och det är skola imorgon..

Det enda jag hade lust att skriva var att jag är så glad över att jag har en så underbar och fin pojkvän. Jag är glad att jag har dig Fredrik, du är bäst! Jag säger det inte så ofta, för sällan. Jag kanske inte är så duktig på att visa det, så jag ville bara skriva ner det till dig. Och trots att jag är dålig på att visa och säga det så hoppas jag att du vet det. Jag är glad att jag har dig.


Nu måste jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0