091117

Börjar med att säga Grattis till en fantastisk, underbar tjej vid namn Linnéa Thuresson som fyller 17 idag. Hoppas du får en bra dag stumpilumpan!

För övrigt så har jag inte så mycket att säga faktist, sitter hemma just nu. Åkte hem från skolan fyra timmar för tidigt idag, kanske inte det bästa. Men huvudet satt inte riktigt där det skulle idag och ögonlocken slog igen gång på gång, så jag och min vän Julia åkte hem. Ska försöka sätta mig och plugga lite inför Sammhällskunskapsprovet vi har om exakt en vecka.

Sitter annars och luktar på min hemska fotsvett och lyssnar på hur datorn låter konstigt, låter som att den ska ramla ihop när som helst. Jag kan inte sånt där men avgör situationen som Icke Farlig. Haha.

Var hos Idah en sväng igår kväll, hade som vanligt en trevlig stund tillsmmans.
Tur jag har henne.

Och tur jag har som har Fredrik!
Måste tillägga det att det var länge sedan jag vaknade så skönt som imorse, jag var super trött och orkade inte öppna ögonen. Men så fanns han där, bredvid mig. Så sätt intill mig. Det hade nog blivit ett fint kort det, så gosigt som vi låg. Inburrad i hans armar och ansiktet mot hans hals.. Gulligull. Haha. :D

Nej, nog om gulligull-prat. Nu ska det pluggas, eller vilas framför tvn innan gubben kommer hem. Hej!

http://www.bloglovin.com/blog/738307/smarie?claim=367vwpuhuua

Kommentarer
Postat av: L

tack så jättemycket bästa marie! :) du är toppen<3

2009-11-18 @ 08:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0