091109

Nytt inlägg. Mhm. Det dåliga humöret tror jag sitter i lite fortfarande,
har varit så några dagar nu men det måste nog bero på vädret..
Och skolan. Jag förstår inte vad det är för fel.
Försöker lista ut varför jag har så svårt för att stiga upp på morgonen,
varför jag bara sätter mig på första bussen och tvekar på nästa,
varför jag har så ont i magen dag ut och dag in, speciellt på morgonen,
jag undrar vad det egentligen beror på, hur allt började.
ingen aning, stress?
fick jag komma till doktorn med magen? nepp, skolsköterskan skulle det bli ist.
och hon kommer skicka mig till doktorn, så.. great! hmh.
Ändrade min lapp från NEJ till JA om svininfluensan, jag tar sprutan. ja.
trots att jag börjat få mer och mer sprut-fobi, eller nål-fobi kanske det kallas.

vet inte vad jag ska skriva, känner mig trött
tvkväll ikväll. skönt.

ledig från skolan imorgon, jag gråter av lycka.
kanske vill idah komma över? :) får höra med henne.

hej och hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0