091104

Snacka om att statistiken på besökare varierar här,
faktist så förstår jag inte varför folk läser och vart dom
nu kommer ifrån. Så ointressanta inlägg jag gör här, haha.
Enda anledningen till att jag ens skriver här är för att
jag bara har lust att skriv av mig.. oftast om absolut ingenting.
Men okej, läs ni om ni vill. Det kommer inte dyka
upp något intressant iaf. ;P

Varit hemma från skolan i två dagar nu,
egentligen vet jag inte varför.
i måndags var det för att jag hade hemskt ont i magen och
i ryggen pga mememmeeeensss. great!
Igår däremot hade jag ingen anledning att vara hemma,
förklaringen är att jag orkar snart inte mer tror jag
och det mest skrämmande är att jag inte vet varför.
Jag har absolut ingen aning varför jag inte orkar med skolan mer?
Kanske valde fel linje..

Skoldagen idag var totalt värdelös,
gått ungefär en mil tror jag.
Upp för en lång backe, åt korv vid vårat mål, sen
var det bara att traska ner igen.
Gick fortare att gå tillbaka, som tur var.
Höll på att frya till is ett tag.
Och som prcken över i'et så snöade det.
Jag avskyr snö, jag hatar snö faktist.
Men nu är jag hemma, tack och lov!

Idah har varit här i två dagar nu, när jag varit hemma.
skönt att få spendera lite tid tillsammans igen.
Bankade ihop en tvbänk igår, krånglade lite men det blir bra tillslut!

Som vanligt har jag något negativt att säga
jag nämner aldrig någon persons namn
kanske för att ingen har något med det att göra
utan att jag bara vill skriva av mig det.
det hjälper inte att prata om det ibland. Hm, konstigt.
Enda jag vill skriva ut är att det finns en tjej,
den tjejen får mig att må dåligt om man nu kan säga så
hon gör mig förbannad och jag tror att hon
bara blir en sämre och sämre människa i mina ögon
det sägs man ska aldrig förvånas över människor,
tillslut lisar man nog ut vilka människor det verkligen är som förvånar en
och varför dom gör det.

men, jag kanske bryr mig för mycket, kanske inte.
själv tycker jag att jag inte bryr mig mycket alls
jag kan nog bara inte släppa allt
allt är mycket och mycket är mycket


jag är glad att jag har dom jag har,
och jag måste avsluta med att jag har en underbar pojkvän
det går nog inte att hitta bättre.. :)

det här blev långt.. höj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0