Info & Layout

Hej och hå. Info & Layout-lektion nu, det är seeeeegt. Och på tal om seeeeegt så var då jag fruktansvärt seg imorse, det vill jag lova. Det känns att man ställt om klockan i helgen. Men nu är det sommartid, så man ska väl inte klaga. Satt och tänkte på hur mycket jag vill ha sommar. Slippa ha massa jackor och skit på sig, kunna ligga i solen och bara vara, dagarna igenom. Kunna gå i gräset och sedan över stora vägen och känna den torra asfalten under ballerina-skorna. Mmmh, så mysigt :)

Jag fick en ny väska av syrran i helgen, hon sa tidigare att det var en överraskning som väntade på mig i hallstahammar. Och det var en väska. Fint det! :) och som sagt.. jag är blond.. ;o

Puss på Kenny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0