When the night ends

Sportlov är det. Det känns som att jag hunnit med en liten del av naturen iallafall.
Jag har som sagt varit på bandy i lördags.
I måndags var det en slapp dag om jag minns rätt.
I tisdags var jag och Kenny till Borlänge och gick runt lite på Kupolen.
Köpte bara en mössa och en mp3. Behövligt!
Någon "present" till Kenny också eftersom han fyller år 4 Mars, så han
fick väl något i förskott då. Något han hittade på biltema... Haha.
Tio på morgonen igår, vilket var en rätt så solig onsdag, så hämtade vi skotern
i Likenäs. Äntligen har Kenny fått tillbaka den!
Blev då en skoter dag med Jacob och Dennis.
Ute i naturen heeela dagen, helt slut på kvällen så jag somnade framför tv'n.
Idag har det faktist hänt en del, eller vi har fått lite gjort.
Sov ut imorse, tog en skotervända med Jacob upp till Byråsen.
Städade Kennys rum och såg sedan en film.
Vid halv åtta nu ikväll så for jag hem till Vansbro,
så jag har tänkt att vara i den här komunen hela helgen iaf.
Idah ringde och frågade igår om jag ville följa med till Nås på Lördag
så varför inte sa jag, så det blir att åka med henne och fira Ninni och Fia. :)
Har inte träffat Idah på bra länge nu, så det är dags! :)

Mitt paket med Jackan från H&M h ar kommit igår, så jag ska hämta ut det imorgon. *spännande* ;)

Nu plingar telefonen! Hejs.

 
Taylor Swift - Fifteen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0