Seeeeeg söndag

Var på Innebandy igår, med Johanna. Kul att se lite folk igen, skönt att komma ut! Gick vidare till Monkey Bar där vi träffade lite annat folk som man heller inte sett på länge. Det var trevligt igår, träffade till ochmed fille en sväng mitt i natten.

Idag har det inte hänt så mycket än så länge. Har suttit vid den här datorn hela dagen, precis som förr. Lyssnar på mannen jag aldrig får nog av, Lars Winnerbäck. Får faktist aldrig nog av hans låtar! Underbara.
Har beställt en jacka iallafall, känns gött! Hoppas bara den passar :)



Känns som att det är mycket som jag vill ska hända till veckan. Jag vill till Borlänge, men har nog inte pengar till det just nu.
Ska åka till Kläppen någon dag här i veckan, med Kenny och hans två Syskon har vi tänkt. Ebba iallafall, förmodligen hänger väl Robin med också. Så det ska bli kul, åka lite skidor! :)
Sen ville Kenny till Sollerön en vända, så vi får se om det blir en sväng dit också.
Kanske lite party på fredag, i malung. Varför inte?
Men sportlov är det, och det känns super skönt!

Blir lugnt ikväll, får se vad jag tar mig till. Inte bestämt mig än.
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0