blää

bommade bussen bara för att vi inte fick gå tre minuter tidigare. så nu har vi suttit här och väntat, en timme.. en halvtimme kvar nu till bussen kommer.
har suttit här då, en timm eoch irriterat mig på hur genom-falska vissa människor är mot folk. Ena stunden låter det "åh, hon är så stor av sig, hon är så fjortis.." bla, bla, bla. Massa skit. Och så andra stunden så skriver dom ett fint ilägg på bilddagboken eller något liknande, "du är så fiiin! <3" Fjanterier.

Blä för mycket. Nu ska jag hem, sen ska jag då tillbaka till Kenny iallafall.
Imorgon ska jag servera på en begravning med några andra tjejer från HR1. :)
Sen blir det nog lugnt, kommer vara rätt slut som vanligt.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0