jag hade en julafton

Jag hade en julafton i Noret igår. Jätte mysig! God mat, små barn sprang runt, fick fina paket och kände faktist att det var jul. Jag brukar inte gilla jul, okej. Jag gillar inte julen. Men det var mysigt och jag är jätte nöjd.
Det var meningen att jag och min man skulle fira julafton i Vansbro imorgon, men det blir på söndag. och Fredde ska jobba då så han kanske inte ens får vara med. Känns tråkigt isf. Hoppas på att han kan vara med, annars får jag träffa hela familjen själv då. Och det har jag då gort förr, så det blir inget nytt. Haha. ;) Kanske ska man sova hemma den natten? Eller här i huset helt själv? Åh nej, det känns inte frestande direkt.





och så den finaste av dom alla...
snygg? ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0