091231

Sista dagen på året. Egentligen förstår jag inte varför man firar, men ändå så gör jag det. Man firar väl in det nya året? Man hoppas varje år på att det ska bli ett bra år? Men vilket år är felfritt? Inget. Om det ens finns en dag som är felfri. Kanske?

Jag får nästan en klump i magen när jag sitter och kollar på facebook nu. De flesta verkar vara laddade inför ikväll och dom ska ut och ha roligt och fira. Varför gör inte jag det? Egentligen vet jag att det inte är så viktigt att fira. Men det skulle vara väldigt roligt att få gå ut med sina vänner. Få gå ut och ha roligt och bara släppa loss allt man har i kroppen och i huvudet.
Malung skulle vara roligt, som jag skrev igår. Få åka dit och träffa vännerna man har där och bara roa sig. Men varför skulle jag? Jag som aldrig annars är ut? Så känner jag typ. Jag känner mig fan skit tråkig. Usch så tråkigt. Men jag ska väl sitta hemma ikväll, se på tv och vara glad över att man inte är bakis som dom andra förmodligen är imorgon.
Det är väl enda fördelen. Och Fredrik lipper oroa sig för att jag råkar ut för något, som han säger att han gör. Det är väl så det ska vara. :)

Ska gå över till Idah och Tobbe en vända sen. Sitter och väntar på maten bara, så ska jag ta en dusch och sen en tripp över till dom.

Nej, man ska inte vara deppig för att man inte ska ut på nyår. Tänk på mycket hemskt det kan hända. Så ni som ska ut i kväll, ta hand om varandra och lämna ingen ensam. Och se upp för raketerna som smäller, ni kan få någon i ansiktet, vem vet.. Se upp bara :)
En myskväll blir bra ändå, ja!

gott nytt år.

Kommentarer
Postat av: Idah

<3

2010-01-01 @ 22:02:50
URL: http://jagochidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0