091218

Springer just nu runt i huset här, helt ensam och plockar ihop saker.
Jag tar min lillebror med mig och åker till Västerås 14.21!
Har funderat lite fram och tillbaka ifall jag skulle åka och kom fram till att
det är nog lika bra. Ångest har jag över att jag lovat Idah att gå ut med henne ikväll.
Men det är jullov snart så det får vi nog fler tillfällen till.

Har inte varit i skolanpå två dagar nu, igen.. Ja, jag vet. Jag är duktig på att skolka.
För något år sedan trodde jag nog aldrig att jag skulle kunna göra det,
men så blev det inte. Jag blev kanske bäst i klassen på det?

Snö har det kommit och det var inte heller någon hit. Sommar och sol skulle vara en dröm just nu.
Är väldigt avis på Samuel och hans familj och åkte till Thailand i Onsdags. Tänk om man ändå fick en resa dit.. Tänk om man fick en resa för två, då skulle jag ta med min kära fredrik och bara njuta av värmen. Haha, nej, nu drömmer jag mig bort.

Nu ska jag ner och fixa med det sista, och invänta fredrik och min lillebror. Hej!


mysigt men förjävligt kallt


Man ska väl vara glad för allt man har? Jag är glad för allt jag har. Även om allt inte är som jag vill att det ska vara så måste jag nog vara glad. Glad för att man har det man har, vänner, färäldrar, syskon.. Tänk dom som inte har det jag har, som man brukar skämta till det "tänk på barnen i afrika". Gör det, dom kanske har det värre än du själv.
Ljuger jag för mig själv nu? Är jag dum mot mig själv nu? När något hemskt händer, kan det då vara så att det skulle kunna vara snäppet värre? När kan det inte bli värre?

Nu kommer fredrik! JAAAAAAAAAAAA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0