091216

Någon enstaka dag kvar i skolan nu, tungt som fan.
Har jätte mycket att göra men det händer inget.
Jag har ingen koncentration nu, tappade den.
Kanske igår? Kanske för flera veckor sedan?

Imorgon ska vi städa i köket och det är väl inget man ser fram emot.
På fredag blir det nog något tjaffs som inte ens är värt att gå till skolan för.
Slutar den 22 dec, sent? Ja. Men vi slutar senare för att vi började senare efter sommarlovet.
Har något at göra i alla ämnen, men nej. Slår ner min feta röv här istället. Bra val!

Trots omständigheterna så fick jag ett gott skratt idag.
Och vem skrattade jag åt, jo Linda. Jag förstår inte att människan kan få mig att skratta så mycket. Tur det finns någon så rolig som hon ibland. Handboll var det, och jag vet inte om det var bollen som styrde Linda eller om det var Linda som styrde bollen?

Ja, nej.. Om man skulle äta kanske. Men vad?
Sitter och väntar på att Fredrik ska dyka upp här hemma så jag kanske får lite mat.
Eller om vi som vanligt åker till Noret och äter? Det är mysigt där. Jag gillar stämingen och familjen.

Ska inte gå in något sånt, ska inte gå in på något alls egentligen.
Kände som vanligt bara för att klicka på tangenterna lite.

Det är tufft nu, det blev tufft nu. Så man tar ett djupt andetag, biter sig i läppen och försöker hålla god min.

Hela huvudet håller på att sprängas av tankar, jag fåt ont i huvudet av tankar. Faktist är det inga allvarliga tanknar, utan mer.. "Undra varför just julia och sofie blev så nära vänner?", "undra hur många osm skulle komma på min begravning ifall jag dog hastigt?", "undra om det blir en grön vinter?".. Alltså. Tanknar, som spränger. Även om det inte är allvarliga tankar som sagt.. Haha. Tillslut får jag huvudvärk. Undra varöfr alla konstiga tankar kommer bara sådär?

Nu får det vara slut på tangent-tryckninar. Hej!

Kommentarer
Postat av: linda

hahaha ;)

vore roligt om vi kunde få en grön vinter :)

2009-12-17 @ 16:29:31
URL: http://tintis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0