091212

Helg! äntligen. Vaknade precis, klockan är tio. Jag är rätt trött men det är för varmt i rummet för att jag ska orka ligga kvar en timme till eller så. Dagen idag kommer nog vara full. Vansbro blir det, kanske sova där inatt? Syrran är hemma över helgen. Ska försöka fjeska in mig lite hos Fredrik så vi kan åka till Noret en vända. Till svärföräldrarna och hundrarna.
Drömde en hemsk dröm inatt, om en av hundarna. Det var julbord, såklart. Så var det en äldre man som satt bredvid mig som saknade sin hund, själv satt jag och åt en bit av en hund.. Vilket senare visade sig att det var från hans hund. Hunden kom in skjutsande, levande men styckad? Och mannen bredvid mig blev så glad att han hoppade över bordet och började kela med den halvt levande hunden, som såg ut som Lady.. En av hundarna i Noret.
Efter att jag insett att hunden var styckad och inte skulle leva mycket mer så gick jag fram coh pussade hunden "hejdå". Började gråta och vaknade sedan gråtandes. Toppen!

Bra start på dagen, eller inte!

Nu ska jag ner och kolla över vad som behöver pluggas. Hej!

F <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0