091201

Första december, hjälp mig. Snart ett nytt år, så skönt!
Mycket under 2009 har varit hemskt känns det som.

Skolan är jobbig nu, det är alldeles för mycket.
Allt kommer nu, i slutet, innan jul.
Och jag fick en enorm klump i magen idag när vi fick reda
på att vi ska göra en muntlig redovisning i svenskan.
Det är det värsta jag vet, och jag skulle nog helt ärligt kunna
tuppa av när jag står inför folk.

Tog svin-sprutan idag. Det stack till, det var en obehaglig känsla när svinet sprutades in och efter fem minuter började jag bli lite smått öm i armen. Linda och Julia sa "vänta du bara, det kommer bli värre. Du komemr inte kunna sova på armen inatt". Dom har nog rätt, jag kans nart inte röra armen. Och det lär väl betyda att jag inte kommer kunna sova påden heller. Njae, det ömmar!

Har naturkunskapsprov imorgon och det bådar inte gott eller vad man nu brukar säga. Jag har nästan inte tränat på någonting och faktist så har jag svårt för även naturkunskap. Celler? Druvsocker? Ekologi? Nej usch, värsta lektionen är nog naturkunskap faktist.
Antingen ska jag sätta mig och plugga natur, eller så struntar jag i det och låter bli att göra provet imorgon. Sätter mig nog med psykologin istället? eller idrottsarbetet? svenskan kanske? eller samhällskunskapen?
det är som sagt mycket nu. drygt!

Tar och lyssnar på Lars winnerbäck istället, han ger mig ett lugn.
Och eftersom Fredrik är borta nu i någon timme så kan jag ha hög volym.
Det går inte annars.. Han hatar Lasse.. Hur man nu kan få för sig att göra det?
Tack o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0