lista, listade, listat

eftersom jag har brist på annat blir det en lista.
dagarna trippar på, igår mådde man lite segt.
sov 11 timmar inatt, så nu borde jag vara utvilad.
stuvade makaroner och köttbullar snart! mumsssss...



Vad heter du? -Marie
Vart bor du? -Vansbro
Trivs du där? -Hem är alltid hem
brukar du läsa horoskop? -Ja
Har du körkort? -Nej
Vad spenderar du dina pengar på? -Vet inte, olika
Antal kuddar i sängen? -Fyra
Kan du baka bullar? -Med recept
bläck eller blyerts? -Blyerts
Mc donald's eller burger king? -Mc Donalds
Är du allergisk mot något? -Kanske mot mjölk
Äger du ett busskort? -Ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? -Vit
Hur ser du ut idag? -Nyvaken
Vad såg du senast på tv? -CSI Miami, inatt
hur svarar du i telefonen? -"marie" eller "ja, hallå?"
Vem ringde dig senast? -Johanna
Vad sa den som ringde? -Att jag skulle komma till godishuset om två minuter
Antal timmar sömn inatt? -Elva
Sov du ensam? -Ja


Fick dig att gråta? -Kenny
Du gick på stan med? -Johanna, Fredrik & Mattias
SKickade ett e-mail till dig? -Lars Winnerbäck, nyhetsbrev
Sagt " jag älskar dig" och menat det? -Ja
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? -Inte nästa dag, men det har hänt
Tar du droger? -Nej
Vad är du mest rädd för? -Att förlora
Vart vill du gifta dig? -Där det känns bra
Har du varit kär? -Ja
Kört bil? -Ja
Har du ett jobb? -Nej


Folk omkring dig eller vara ensam? -Folk omkring
Är du ensam nu? -Ja
låtar som ofta fasnar i ditt huvud? -Alla?
Vill du gifta dig? -Ja
Vill du ha barn? -Ja
Rum i huset? -Tv-rummet
Typ musik? -Det mesta
Månad? -Juni

SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? -En tår kanske
Köpt någoting? -Ja
Varit sjuk? -Nej
Sjungit? -Ja
Sagt "jag älskar dig"? -Nej
Velat säga till några att du älskar hon/han? -Ingen anledning
Saknat någon? -Ja
Kramat någon? -Ja
kysst någon? -Ja
Haft sex med någon? -Nej

SENASTE
Låt du hörde? -Eminem - Puke
Film du såg? -Någon tråkig på tv
Kändis du träffade? -Haha, flera år sedan antar jag
Mat du åt? -Kebab
Godis du åt? -Plopp
Person som du pratade med på MSN? -Sebban tror jag
Person som du drömde om? -Kenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0